Kontakt telefoniczny z ZUS od 18 marca – nowe linie tematyczne

Aby ułatwić Państwu kontakt telefoniczny w najważniejszych aktualnie sprawach, od 18 marca uruchomiliśmy 3 nowe linie tematyczne pod nowymi numerami telefonów:

  1. nr telefonu 22 290 87 01
  •   obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
  •   obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły
  1. nr telefonu 22 290 87 02
  • obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców
  1. nr telefonu 22 290 87 03
  • obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej

Pod tymi numerami jesteśmy dostępni w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7 – 15

Nadal do Państwa dyspozycji jest ogólnopolska linia telefoniczna pod nr. Tel. 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt) w godzinach 7-18.
Po wybraniu „0”(połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:

–   1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,

–   2 – Renty i emerytury,

–   3 – Zasiłki,

–   4 – Informacje dla ubezpieczonych,

–   5 – Informacje dla płatników,

–   7 – Wsparcie dla przedsiębiorców

–   9 – Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji

 

Dodatkowo w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców możecie Państwo skorzystać z pomocy doradców ds. ulg i umorzeń pod bezpośrednimi numerami telefonów.

Kontakt do doradców: www.zus.pl/firmy/ulgi/umorzenia/doradca-w-sprawie-ulg-i-umorzen

ZUS