Strategia budowania bieszczadzkiej marki

Strategia budowania bieszczadzkiej marki

Strategia budowania bieszczadzkiej marki 1 300x200 - Strategia budowania bieszczadzkiej markiZ inicjatywy burmistrzów trzech bieszczadzkich miast: Sanoka, Leska i Ustrzyk Dolnych 26 lutego w Sali Herbowej Urzędu Miasta w Sanoku odbyło się robocze spotkanie, na którym Marcin Kapusta (przedstawiciel Lokalnej Organizacji Turystycznej „Bieszczady”) zaprezentował obecnym reprezentantom trzech miast, strategię budowania i wdrażania wspólnej bieszczadzkiej marki. Efekt rozmów to ustalenie wspólnego kalendarza imprez i zasad jego funkcjonowania.

Kolejne spotkania robocze poświęcone będą poszczególnym płaszczyznom współpracy. Ustalono, że 4 kwietnia 2019 r. odbędzie się II Forum Bieszczadzkie na które zaproszone będą wszystkie samorządy bieszczadzkie, stowarzyszenia, organizacje i przedstawiciele biznesu turystycznego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj