Konferencja dedykowana kierownictwu i pracownikom administracji publicznej w tym samorządowej

 

Pracujesz w administracji publicznej?
Już 17 października w Rzeszowie konferencja dedykowana kierownictwu i pracownikom administracji publicznej w tym samorządowej

Co zrobić w sytuacji gdy do urzędu przyjdą dziennikarze? Jak reagować i kontaktować się z mediami?

Nowoczesny urząd powinien być społecznie odpowiedzialny? Czym jest społeczna odpowiedzialność?
Każda instytucja realizuje działania promocyjne. Jak skutecznie o nich informować społeczeństwo?

Jak komunikować o działaniach? Social media w administracji – czy nowoczesne narzędzia komunikacji są potrzebne?

Zalety i zagrożenia

Już 17 października w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
(ul. Sucharskiego 2) od godz. 9:30
odbędzie się konferencja poświęcona m.in. relacjom media – administracja – biznes.

Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne. Zgłoszenia uczestnictwa: tel. 17 867 52 18 – email: szkolenia.rzeszow@zus.pl

Serdecznie zapraszamy do udziału

Więcej informacji o konferencji znaleźć można na www.zus.pl lub poprzez kontakt na powyższy numer telefonu lub e-mail.

Konferencja jest organizowana w ramach jubileuszu 85-lecia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

mn