XXII Sesja Rady Miasta Sanoka VIII kadencji - porządek obrad

XXV Nadzwyczajna Sesja Rady Miasta Sanoka VIII kadencji. Rozpatrzenie możliwości udzielenia pomocy przez Gminę Miasta Sanoka dla Specjalistycznego Szpitala w Sanoku

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /tekst jedn. Dz. U. z 2019r. poz. 506 z późn. zm./ na wniosek Radnych Rady Miasta Sanoka (członków Klubu Prawo i Sprawiedliwość) zwołuję XXV Nadzwyczajną sesję Rady Miasta Sanoka VIII kadencji. Sesja odbędzie się w dniu 13.02.2020r. /czwartek/ o godz. 16:00 w Sali Herbowej pokój nr 64 Urzędu Miasta Sanoka,
ul. Rynek 1 z następującym porządkiem obrad:

Otwarcie obrad.
Powołanie sekretarza sesji.
Zapoznanie Rady z porządkiem obrad.
Rozpatrzenie możliwości udzielenia pomocy przez Gminę Miasta Sanoka dla Specjalistycznego Szpitala w Sanoku.
Zamknięcie obrad sesji.

Przewodniczący Rady Miasta

Andrzej Romaniak

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 506 z późn.zm.) – pracodawca zobowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj