Zawiesza się wszystkie zajęcia dydaktyczne dla studentów UP im. Jana Grodka
KOMUNIKAT nr 4/20
Prorektora ds. dydaktyki
Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
z dnia 11 marca 2020 r.
w sprawie: działań profilaktycznych zapobiegających rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2 w Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
W związku z komunikatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dot. zawieszenia zajęć dydaktycznych na uczelniach, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się COVID-19 na podstawie § 36 ust. 2. pkt 20) Statutu Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
zarządza się, co następuje:
§ 1
- Od 12 marca 2020 r. do 25 marca 2020 r. zawiesza się wszystkie zajęcia dydaktyczne dla studentów UP im. Jana Grodka.
- Aby ograniczyć skutki czasowego zawieszenia zajęć i opóźnień w realizacji programu studiów zaleca się prowadzenie wykładów i zajęć w formie zdalnej, nawet jeżeli ten sposób prowadzenia zajęć nie został przewidziany w programie studiów.
- Obsługa studentów w Dziale Toku Studiów oraz Sekretariatach Instytutowych odbywać się będzie wyłącznie drogą mailową. Dokumenty kierowane do Działu Toku Studiów (podania, wnioski) powinny być podpisane i zeskanowane. Korespondencja elektroniczna powinna zawierać:
– imię i nazwisko osoby kierującej zapytanie
– adres (kod pocztowy, miejscowość, ulica i nr domu)
– określenie przedmiotu sprawy.
- Dla usprawnienia obiegu elektronicznego dokumentów podaje się numery telefonów i adresy e-mail Działu Toku Studiów oraz sekretariatów instytutowych:
Dział Toku Studiów (budynek A):
(13)4655954
(13)4655956
e-mail: studias@pwsz-sanok.edu.pl
e-mail: studian@pwsz-sanok.edu.pl
Instytut Społeczno – Artystyczny
(13) 46 55 943
e-mail: isa@pwsz-sanok.edu.pl
Instytut Medyczny
budynek B, p. 106 tel. (13) 46 55 960
e-mail: medyczny@pwsz-sanok.edu.pl
Instytut Gospodarki Rolnej i Leśnej
tel. (13) 46 55 944
e-mail: rolnictwo@pwsz-sanok.edu.pl
Instytut Techniczny
tel. (13) 46 55 983
e-mail: mibm@pwsz-sanok.edu.pl
§ 2
- Odwołuje się wszystkie wydarzenia (konferencje, szkolenia, imprezy) organizowane przez UP im. Jana Grodka w Sanoku.
- Zawiesza się wynajem obiektów Uczelni podmiotom trzecim w celu organizacji wydarzeń i imprez o charakterze grupowym.
- Zawiesza się wyjazdy służbowe – krajowe i zagraniczne pracowników i studentów UP im. Jana Grodka w Sanoku.
- Zawiesza się działalność Biblioteki uczelnianej.
§ 3
- Zobowiązuje się pracowników Uczelni do ograniczenia do minimum bezpośrednich kontaktów w miejscu pracy.
- W celu zapewnienia bezpiecznej komunikacji zaleca się pracownikom Uczelni wykorzystanie drogi mailowej i telefonicznej.
- Korespondencję w formie papierowej należy składać wyłącznie w Biurze Rektora a nie w sekretariatach i innych działach.
- Pisma zawierające informacje poufne np. w sprawach personalnych powinny zawierać oznaczenie nadawcy i dopisek „dane osobowe” i być zaadresowane do konkretnego działu, np. Działu Kadrowo-Płacowego, Kwestury itd.
- Dla usprawnienia obiegu elektronicznego dokumentów podaje się adresy e-mail:
Biuro Rektora: rektorat@up-sanok.edu.pl; rektorat@pwsz-sanok.edu.pl
Kanclerz: kanclerz@pwsz-sanok.edu.pl
Ostatnie komentarze