Dyżur telefoniczny - świadczenia podczas kwarantanny, izolacji...

Prawa do świadczeń chorobowych w okresie kwarantanny – dyżur telefoniczny

13 kwietnia br. odbędzie się dyżur telefoniczny ekspertów Oddziału ZUS w Jaśle, którzy będą odpowiadać na pytania dotyczące prawa do świadczeń chorobowych w okresie kwarantanny, izolacji oraz dodatkowego zasiłku opiekuńczego.

 

Podczas dyżuru telefonicznego będzie można uzyskać informacje m. in. na temat:

  • warunków i sposobu uzyskania prawa do zasiłku chorobowego z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji domowej,  
  • jakie dokumenty są potrzebne do wypłaty świadczeń chorobowych za czas kwarantanny lub izolacji,
  • zasad przyznawania dodatkowego zasiłku opiekuńczego w zwi±zku z zamknięciem szkół
    i przedszkoli z powodu COVID-19,
  • możliwość składania wniosków o wypłatę świadczeń krótkoterminowe poprzez Platformę Usług Elektronicznych ZUS,

Ponadto podczas dyżuru będzie można dowiedzieć się również o korzyściach, które wynikają z przekazywania wypłaty zasiłków na konto bankowe. Wciąż wiele osób nie posiada konta
w banku i czeka na listonosza lub musi iść na pocztę, aby otrzymać zasiłek chorobowy, macierzyński czy opiekuńczy.

Pracownicy Oddziału ZUS w Jaśle będą udzielać informacji 13 kwietnia br. w godz. 10.00-12.00 pod numerem telefonu 13 44 379 17.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj