Odbieranie odpadów komunalnych – ważne informacje

 

Urząd Miasta Sanoka informuje, że w dniu 23 grudnia br. wchodzi w życie Uchwała Nr LXIX/624/22 Rady Miasta Sanoka z dnia 24 listopada 2022r. zmieniająca uchwałę w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów,

w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, która OGRANICZA DNI FUNKCJONOWANIA Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Segregowanych. W związku z powyższym począwszy od dnia 23 grudnia br. Gminny Punkt Zbiórki Odpadów Segregowanych w Sanoku czynny będzie trzy dni w tygodniu tj.: we wtorki i czwartki w godzinach od 900 do 1700 oraz w soboty w godzinach od 800 do 1600.