„Każdy klient jest ważny” – mówią w Autosanie

Taki oto komunikat ukazał się 18 maja na autosan.pl (jest koniec ponurego deszczowego tygodnia, przyda się nam nieco optymizmu i pozytywnej energii):

„W ubiegłym tygodniu podpisaliśmy umowę na dostawę międzymiastowego autobusu EUROLIDER 9 dla firmy „U Jędrusia Sp. z o.o.” z siedzibą w miejscowości Radziemice w województwie małopolskim. Zamawiający jest polskim producentem doskonałych artykułów żywnościowych dostarczanych do różnych sieci handlowych w Polsce. Natomiast pojazd, o którym mowa, to nie pierwszy autobus AUTOSAN zakupiony przez tę Spółkę. Poprzedni, również EUROLIDER 9, odebrany został w grudniu 2016 r. Satysfakcję sprawia nam fakt, że nie tylko firmy przewozowe świadczące regularne usługi w zakresie transportu pasażerskiego decydują się składać kolejne zamówienia na autobusy AUTOSAN, ale też prywatne przedsiębiorstwa, których profil działalności jest zupełnie inny. Ponowne zakupy świadczą o tym, że nasze pojazdy spełniają wymagania Zamawiających, co jest dla nas niezwykle istotne”.

Dalej czytamy, że nowy EUROLIDER 9 trafi do Spółki „U Jędrusia” jeszcze w tym roku. A na koniec:

„Naszą firmę cieszy każda podpisana umowa, także taka, która zakłada dostawę pojedynczego autobusu. Każdy klient jest dla nas jednakowo ważny, a szczególnie cenni są partnerzy biznesowi, którzy „wracają” do nas po raz kolejny”.

„Tygodnikowi Sanockiemu” bardzo się podejście Autosanu do klientów podoba!

 

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj