„Każdy klient jest ważny” – mówią w Autosanie

Taki oto komunikat ukazał się 18 maja na autosan.pl (jest koniec ponurego deszczowego tygodnia, przyda się nam nieco optymizmu i pozytywnej energii):

„W ubiegłym tygodniu podpisaliśmy umowę na dostawę międzymiastowego autobusu EUROLIDER 9 dla firmy „U Jędrusia Sp. z o.o.” z siedzibą w miejscowości Radziemice w województwie małopolskim. Zamawiający jest polskim producentem doskonałych artykułów żywnościowych dostarczanych do różnych sieci handlowych w Polsce. Natomiast pojazd, o którym mowa, to nie pierwszy autobus AUTOSAN zakupiony przez tę Spółkę. Poprzedni, również EUROLIDER 9, odebrany został w grudniu 2016 r. Satysfakcję sprawia nam fakt, że nie tylko firmy przewozowe świadczące regularne usługi w zakresie transportu pasażerskiego decydują się składać kolejne zamówienia na autobusy AUTOSAN, ale też prywatne przedsiębiorstwa, których profil działalności jest zupełnie inny. Ponowne zakupy świadczą o tym, że nasze pojazdy spełniają wymagania Zamawiających, co jest dla nas niezwykle istotne”.

Dalej czytamy, że nowy EUROLIDER 9 trafi do Spółki „U Jędrusia” jeszcze w tym roku. A na koniec:

„Naszą firmę cieszy każda podpisana umowa, także taka, która zakłada dostawę pojedynczego autobusu. Każdy klient jest dla nas jednakowo ważny, a szczególnie cenni są partnerzy biznesowi, którzy „wracają” do nas po raz kolejny”.

„Tygodnikowi Sanockiemu” bardzo się podejście Autosanu do klientów podoba!