Akademia AEROPOLIS: Jak budować strategię marki. Bezpłatne szkolenie
Kreowanie silnej marki, dobór strategii komunikacji i tworzenie kampanii marketingowych to wiedza, którą można zdobyć podczas IV edycji Akademii AEROPOLIS. 25 kwietnia br. na bezpłatne szkolenie zaprasza Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego oraz firma Veneo. Skorzystać mogą wszyscy zainteresowani. Rejestracja trwa do 22 kwietnia.
Dla kupującego marka jest najważniejsza. A czym jest marka? To nic innego jak idea, w którą musisz uzbroić swój produkt czy usługę, by odnieść sukces. Markę kreuje się, według dobrze zaplanowanej strategii. Na bezpłatnym szkoleniu Akademii AEROPOLIS Beata Mordarska, dyrektor ds. strategii i kreacji firmy Veneo, poprowadzi uczestników przez wszystkie etapy tego procesu, dostarczając szczegółowej wiedzy na temat m.in. opracowania profilu idealnego odbiorcy, powiązania storytellingu z archetypami osobowości, czy pozycjonowania marki. Nie zabraknie case studies. Omówione zostaną przypadki budowania strategii marki dwóch polskich firm. Od analizy mapy motywacji i opracowywania logo po dobór gości na brand party i oznakowanie metek.
– Akademia AEROPOLIS organizowana cyklicznie w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznego AEROPOLIS, potwierdza aktywność naszej spółki w różnych obszarach wspierania przedsiębiorczości – mówi Mariusz Bednarz, prezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. – Do prowadzenia szkoleń zapraszamy najlepszych trenerów, specjalistów w swoich branżach. To umożliwia mieszkańcom regionu i przedsiębiorcom podnoszenie kwalifikacji w różnych obszarach biznesu.
To już czwarta edycja Akademii AEROPOLIS i pierwsza z dwóch, jakie RARR S.A. planuje w tym roku. – Zapraszamy wszystkich zainteresowanych marketingiem – przedsiębiorców i pracowników, a także tych, którzy chcą założyć własną firmę. To okazja do podniesienia własnych kwalifikacji na dobrze przygotowanych, bezpłatnych szkoleniach – podkreśla Dawid Adamski, kierownik Biura Promocji w Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. – Tytuł najbliższego to „Niebo, czy Piekło? Czyli o strategii Marki”. Poprzednie warsztaty dotyczyły wywierania wpływu w biznesie, wykorzystywania mediów społecznościowych oraz influencer marketingu w budowaniu marki. Tematy kreujemy, śledząc rynkowe trendy i rozpoznając potrzeby osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach.
IV edycja Akademii AEROPOLIS obędzie się w czwartek, 25 kwietnia, w głównym budynku Inkubatora AEROPOLIS w Jasionce. Udział jest bezpłatny, ale ze względu na duże zainteresowanie oraz ograniczoną ilość miejsc, organizatorzy proszą o wcześniejszą rejestrację na stronie https://akademiaaeropolis4.evenea.pl, która trwa do 22 kwietnia, do godz. 12.00. Decyduje kolejność zgłoszeń!
Wybierz temat kolejnych szkoleń!
Ciesząca się dużym zainteresowaniem Akademia AEROPOLIS spowodowała, że RARR S.A. w tym roku zamierza rozszerzyć swoją ofertę szkoleniową.
– Chcemy zaprosić do Jasionki najlepszych polskich prelegentów i ekspertów, których warsztaty w każdym zakątku kraju budzą olbrzymie zainteresowanie. AEROPOLIS Champions, bo tak nazwaliśmy to wydarzenie, będzie szkoleniem komercyjnym. Chcemy dostarczyć takiej wiedzy i umiejętności, które jak najwięcej osób będzie mogło wykorzysta
w codziennej pracy. Proponujemy zatem, by to Czytelnicy wybrali temat, który ich zdaniem jest najbardziej przydatny – mówi Mariusz Bednarz, prezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
Plebiscyt AEROPOLIS Champions odbywa się poprzez internetową ankietę – https://bit.ly/2FXlUii Przygotowanych zostało 11 tematów. Nie trzeba się rejestrować, aby oddać głos na jeden z nich. Można to zrobić do końca kwietnia! – Najpopularniejszy temat będzie pierwszym szkoleniem, jakie odbędzie się w ramach AEROPOLIS Champions. Planowany termin to jesień. – Prelegenci, których chcemy zaprosić, mają terminarze zarezerwowane na wiele miesięcy w przód, dlatego już dziś zapraszamy do udziału w plebiscycie – zachęcają organizatorzy.
Program IV edycji Akademii AEROPOLIS
25 kwietnia 2019
Sala konferencyjna, budynek Inkubatora Technologicznego AEROPOLIS (Jasionka 954)
11.00 Przywitanie uczestników
11.10 Niebo, czy Piekło? Czyli o strategii Marki: Strategia Marki jest tym czym jest, a jeśli nie jest tym czym jest, to czym jest?
13.10 Sesja Q&A (pytania i odpowiedzi)
13.30 Lunch
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
– Czym jest strategia marki?
– Jak kreować silną markę?
– Jakie są relacje między strategią marki a kreacją?
– A jakie ze strategią komunikacji?
– Jak się do tego mają kampanie marketingowe?
– Po co komu cały ten marketing?
Więcej informacji pod nr tel. 17 86-76-284 (w godzinach 07.00-15.00) lub padamska@rarr.rzeszow.pl.
Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/332674624273305/
Ostatnie komentarze