Dyżur telefoniczny - świadczenia podczas kwarantanny, izolacji...

Świadczenie rehabilitacyjne, usługi elektroniczne ZUS – dyżury telefoniczne

 

Świadczenie rehabilitacyjne. Korzyści z przekazywania zasiłków na rachunek bankowy – dyżur telefoniczny ZUS

 

W czwartek, 23 września, odbędzie się dyżur telefoniczny ekspertów Oddziału ZUS w Jaśle, którzy będą odpowiadać na pytania dotyczące świadczenia rehabilitacyjnego.

 

Podczas dyżuru będzie można się dowiedzieć m.in.:

  • jakie warunki trzeba spełnić, aby nabyć prawo do świadczenia rehabilitacyjnego,
  • przez jaki okres przysługuje świadczenie rehabilitacyjne,
  • jaka jest wysokość świadczenia,
  • jakie dokumenty są wymagane do przyznania i wypłaty świadczenia,
  • w jaki sposób można złożyć dokumenty,
  • jakie są korzyści z przekazywania zasiłków na konto bankowe.

Pracownicy Oddziału ZUS w Jaśle będą udzielać informacji 23 września br. w godz. 10.00-12.00 pod numerem telefonu 13 44 379 17.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy!

 

Usługi elektroniczne ZUS – dyżur telefoniczny

 

W środę, 22 września, Oddział w Jaśle zaprasza na dyżur telefoniczny na temat usług elektronicznych ZUS.

 

Podczas dyżuru będzie można uzyskać informacje na temat:

– co możesz zrobić dzięki Platformie Usług Elektronicznych,

– jak założyć profil na PUE ZUS,

– jakie są korzyści z posiadania konta na PUE,

– jak aktywować Polski Bon Turystyczny,

– co zrobić kiedy na PUE jest brak zakładki Polskiego Bonu Turystycznego,

– jak umówić się na wideokonsultacje z ekspertem ZUS i jak się do niej przygotować,

– jakie sprawy możesz załatwić podczas e-wizyty,

– jakie są korzyści z przekazywania świadczeń na konto bankowe,

– jak dokonać zmiany sposobu wypłaty świadczenia.

Odpowiedzi na pytania i wątpliwości będzie można uzyskać 22 września br. w godz. od 10.00 do 12.00, pod numerem telefonu 13 44 379 17.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj