Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina o obowiązku aktualizacji danych adresowych!

W związku z dokonywanymi zmianami nazw ulic (np. w myśl ustawy o zakazie propagowania komunizmu i innych ustrojów totalitarnych), Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina o obowiązku aktualizacji adresu zamieszkania lub adresu do korespondencji przez osoby pobierające świadczenia emerytalno-rentowe, których taka zmiana dotyczy.

Z uwagi na zbliżającą się wysyłkę informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy ( PIT ), jak też decyzji o waloryzacji świadczenia, Zakład prosi o nie odkładanie tego obowiązku i dokonanie zmian w najbliższym możliwym terminie, co zagwarantuje, że wszystkie ww. dokumenty dotrą do Państwa bez zbędnej zwłoki.

Aktualizację danych dokonać można poprzez Platformę Usług Elektronicznych, pisemnie lub placówce ZUS-u.